Domovská stránka » Aktuality » Kŕčové žily a leto? Povedzte im NIE raz a navždy!

Kŕčové žily a leto? Povedzte im NIE raz a navždy!

Kŕčové žily nie sú iba obyčajným estetickým problémom. Častokrát sú späté s vážnym zdravotným problémom, zvyčajne vaskulárnym. Za problémami s ťažkými nohami, ich bolesťou či opuchom sa môžu skrývať príznaky žilovej nedostatočnosti dolných končatín. A to je jeden z hlavných dôvodov, prečo by ste tieto príznaky za žiadnych okolností nemali podceňovať!

Odstráňte kŕčové žily moderne

Odborníci z oblasti modernej cievnej medicíny neustále hľadajú možnosti, ako pacientom s kŕčovými žilami minimalizovať dobu zotavenia. A to tak, aby na každodennú rutinu nabehli prakticky bezprostredne po operácii.

Problémy s kŕčovými žilami sa počas horúcich letných dní neustále zvyšujú. Aj preto sme sa v Blumental Clinic zamerali na chirurgickékozmetické zákroky s krátkou dobou rekonvalescencie. Ponúkame široké spektrum možností, ktoré sú dostupné aj počas leta!

So skleroterapiou do týždňa FIT!

Neboli ste schopní riešiť operáciu v zime ani na jar? Iste viete, že letné mesiace nie sú pre odstránenie kŕčových žíl úplne ideálne. Avšak, malé vaskulárne nálezy, ako napr. metličky, liečime metódou tzv. skleroterapie s využitím špeciálneho lasera. Tento zákrok si nevyžaduje hospitalizáciu ani práceneschopnosť, a preto je dokonalým riešením, ako sa zbaviť kŕčových žíl hoci aj v strede leta!

Kozmetická mikrochirurgia

Sú vaše kŕčové žily väčšie ako obyčajné metličky? Vyskúšajte miniflebektómiu! Ide najmodernejšiu metódu odstránenia varixov pomocou malých rezov. Tie poslúžia na odstránenie poškodenej žily a miniranka je následne pekne zašitá. Takáto liečba je menej traumatická, bezbolestná. Pacienti sú tak schopní rýchlo sa zotaviť a chodiť už do 2 hodín po výkone!

leto-krasne-nohy-bez-krcovych-zil

Rekonvalescencia po zákroku

Napriek tomu, že nosenie kompresnej pančuchy je individuálne, v priemere trvá približne sedem dní. Naše metódy sú však menej invazívne ako klasické chirurgické operácie. Aj preto sa už po týždni budete môcť opaľovať, kúpať a užívať si vašu dovolenku naplno, bez bolesti z nepríjemných kŕčových žíl!

Prvý krok na ceste za krásnymi nohami je tým najdôležitejším. Preto neváhajte a objednajte sa na vstupné vyšetrenie hneď teraz! Termín kozmetického alebo chirurgického zákroku, pomocou ktorého odstránite vaše kŕčové žily, si potom môžete naplánovať aj neskôr.