Domovská stránka » Aktuality » Kŕčové žily a ich odstránenie laserovou abláciou

Kŕčové žily a ich odstránenie laserovou abláciou

Trápia vás kŕčové žily spojené s pocitmi ťažkých a opuchnutých nôh, so svrbením a nadmerným potením nôh či nepekné modro-fialové žilky? Nestihli ste si rezervovať termín ošetrenia kŕčových žíl ešte pred letom?

Vedzte, že leto sa školskými prázdninami ani zďaleka nekončí! Teplé počasie totiž väčšinou pokračuje až do konca septembra, niekedy aj októbrového babieho leta. Naplánujte si preto vašu vstupnú konzultáciu a odstránenie kŕčových žíl čo najskôr. Odstráňte vaše kŕčové žily moderne, rýchlo a bezbolestne.

Laserová ablácia

Laserová operácia žíl je jednou z najmodernejších a najbezpečnejších metód na liečbu kŕčových žíl dolných končatín. Ako táto operácia prebieha? V prvom rade použijeme špeciálny ultrazvuk. Ten nám zabezpečí identifikovať poškodené žily pod povrchom kože a zakresliť jednotlivé nálezy na koži.

Pod kolenom zavedieme malý vodič a katéter. Po vytiahnutí vodiča do tejto mikrodierky aplikujeme laserové vlákno. Na postihnuté miesta následne použijeme laserový lúč s vysokou teplotou, ktorý uzatvorí poškodenú cievu bez toho, aby nejakým spôsobom porušil jej okolie, teda nervy alebo lymfatické cievy.

Krásne nohy rýchlo a bezbolestne!

Žilová laserová chirurgia je považovaná za najprogresívnejšiu metódu pri liečbe kŕčových žíl, hlavne preto, že má nízku pravdepodobnosť recidívy, čiže nízkej možnosti opätovného výskytu ochorenia kŕčových žíl. Navyše, celý zákrok je možné realizovať ambulantne a iba v lokálnej anestézii. V závislosti od závažnosti výskytu kŕčových žíl, celé ošetrenie trvá od 30 do 90 minút. Po bezbolestnej operácii si tak môžete byť istí, že vaše kŕčové žily budú preč!

Výhody laserovej ablácie

• Ošetruje len poškodenú časť žily
  • Okolité tkanivo ostáva v pôvodnom stave
  • Chirurgia je úplne bezbolestná
  • Krátke trvanie operácie
  • Rýchly proces obnovy
  • Operácia nezanecháva žiadne jazvy ani kozmetické defekty

Starostlivosť po zákroku

Najväčšou výhodou laserovej ablácie je to, že pacient po zákroku dostane kompresnú pančuchu alebo elastickú bandáž a do 2 hodín po výkone chodí! Aj keď rekonvalenscencia z chirurgického zákroku trvá len niekoľko dní, pacienti po výkone nesmú 3 týždne športovať.

Pri laserovej metóde musí pacient chodiť 2-krát po 30 minút a 24 hodín po výkone absolvuje kontrolu. S použitím kompresívnej pančuchy a s podaním profylaktickej dávky (nízkomolekulárneho heparínu) môže nastúpiť do lietadla už 48 hodín po výkone!