liečba kŕčových žíl
Domovská stránka » Aktuality » Aká liečba kŕčových žíl je pre vás najvhodnejšia?

Aká liečba kŕčových žíl je pre vás najvhodnejšia?

Kŕčové žily môžu spôsobovať nielen fyzické, ale aj psychické problémy. Existujú rôzne štádiá ochorenia kŕčových žíl. V závislosti od toho, aký problém s kŕčovými žilami máte, môžete podstúpiť aj rôzne spôsoby liečby. Viete, ktorá liečba kŕčových žíl je pre vás tá najvhodnejšia? Objednajte sa na vyšetrenie do Blumental Clinic.

Diagnostika – prvý krok k liečbe kŕčových žíl

Ešte pred samotnou liečbou je potrebné podstúpiť vyšetrenie kŕčových žíl. Vďaka diagnostike, presnom určení diagnózy a závažnosti kŕčových žíl vám špecializovaný lekár vie odporučiť spôsob liečby. Existujú konzervatívne metódy, avšak v súčasnosti sa vo väčšine prípadov vykonávajú minimálne invazívne zákroky, ktorých výhodou je rýchla rekonvalescencia a návrat do každodenného života.

diagnostika a vyšetrenie kŕčových žíl

Spôsoby odstránenia kŕčových žíl

V závislosti od rozsahu poškodenia žíl vám cievny lekár môže odporučiť konzervatívnu metódu, chirurgický zákrok alebo miniinvazívnu operáciu kŕčových žíl. Ktorý spôsob odstránenia je pre vás ten najvhodnejší?

Konzervatívne metódy

V prvotných štádiách môžete začať s konzervatívnymi opatreniami. Tie zahŕňajú nosenie kompresných pančúch, cvičenie na posilnenie svalov a úprava životného štýlu. Aj keď tieto metódy nemusia úplne odstrániť kŕčové žily, môžu zmierniť príznaky a zlepšiť kvalitu života.

Minimálne invazívne procedúry

V Blumental Clinic vám ponúkame širokú škálu minimálne invazívnych procedúr na liečbu kŕčových žíl. U nás môžete podstúpiť:

• CLaCS – inovatívna liečba kŕčových žíl – Názov CLaCS je skratkou pre kryolaser a kryoskleroterapiu a znamená kombináciu laserového zákroku so skleroterapiou s využitím cievneho zobrazenia v tzv. „rozšírenej realite“ pomocou zariadenia Vein Viewer. Celé ošetrenie prebieha za stáleho ochladzovania pokožky studeným vzduchom pri teplote až -30 °C. Tento zákrok je vhodný v prípade odstránenia metličiek.
  • Endovaskulárna laserová terapia (EVLT) – Je moderná liečba kŕčových žíl využívajúca možnosti špeciálneho lasera. Je alternatívou pre tradičnú, bolestivú operáciu sťahovania ciev s dlhou rekonvalescenciou. Vďaka EVLT je zákrok rýchlejší, menej komplikovaný a menej bolestivý.
  • Miniflebektómia – Je metóda na odstránenie bočných kŕčových žíl z malých rezov pomocou špeciálneho inštrumentára. Flebektómia sa používa vtedy, ak sú varixy natoľko objemné, že ich nemožno ošetriť skleroterapiou, prípadne sa nedá očakávať ich vymiznutie po rádiofrekvenčnom, laserovom alebo mechanochemickom odstránení.

operácia kŕčových žíl

Chirurgické možnosti

V prípade závažných ochorení a pokročilých štádií kŕčových žíl sa odporúča podstúpiť chirurgickú intervenciu.

Podstúpte liečbu kŕčových žíl v Blumental Clinic

V závislosti od rozsahu a štádia kŕčových žíl, je potrebné podstúpiť vhodnú liečbu. Na základe diagnózy a vstupnej konzultácie vám náš špecializovaný tím odporučí najvhodnejšiu liečbu pre vás. V prípade nastavenia liečby sa hodnotí aj anamnéza a životný štýl. Objednajte sa na vstupnú konzultáciu do Blumental Clinic, ktorú v súčasnosti môžete podstúpiť zadarmo.