doktorka na kŕčové žily
Domovská stránka » Aktuality » Podstúpte vyšetrenie kŕčových žíl v novom roku

Podstúpte vyšetrenie kŕčových žíl v novom roku

Mnoho ľudí si v novom roku dáva rôzne predsavzatia. S novým rokom však prichádza aj nová príležitosť venovať väčšiu pozornosť svojmu zdraviu. Pokiaľ ste v minulosti pociťovali rôzne nepríjemné príznaky spojené s kŕčovými žilami, teraz je ideálny čas na ich dôkladné vyšetrenie. Podstúpte vyšetrenie kŕčových žíl v Blumental Clinic. Objednajte sa na vstupnú konzultáciu zadarmo.

Vyšetrenie kŕčových žíl

Kŕčové žily v súčasnosti predstavujú už bežný problém, ktorý postihuje mnohých ľudí, a to bez ohľadu na ich vek alebo pohlavie. Nejde však len o estetický problém, ktorí trápi najmä ženy. Kŕčové žily patria medzi zdravotné ochorenie, ktoré v prípade neliečenia môžu spôsobovať ďaleko vážne problémy. Preto odborníci na kŕčové žily odporúčajú podstúpiť vyšetrenie čo najskôr, a to už pri vzniku prvých príznakov kŕčových žíl.

vyšetrenie kŕčových žíl

Príznaky kŕčových žíl

Medzi prvotné príznaky kŕčových žíl patria najmä opuch, bolesť, tŕpnutie nôh, svrbenie, nadmerné potenie, únava nôh, ale aj pocit ťažkých nôh. Neskôr môže pacient pociťovať nepríjemné nočné kŕče či mravčenie.  V poslednom štádiu ochorenia kŕčových žíl môže pacient spozorovať zmenu farby pokožky a pri neliečení varixov aj bolestivé vredy.

Príznaky kŕčových žíl sa však môžu líšiť aj od typu ochorenia:

• metličky,
  • retikulárne kŕčové žily,
  • uzlovité kŕčové žily.

Prečo je vyšetrenie kŕčových žíl dôležité?

Vyšetrenie kŕčových žíl je dôležité z viacerých dôvodov. Okrem presnej diagnózy vám špecializovaný lekár na kŕčové žily určí vhodnú liečbu. V niektorých prípadoch môže ísť len o zmenu životného štýlu, v ostatných prípadoch to môže byť operácia kŕčových žíl. V súčasnosti sa však využívajú moderné technológie a vykonáva sa laserová operácia kŕčových žíl, ktorá je menej bolestivá a vhodná pre širokú škálu pacientov.

Prevencia komplikácií

Kŕčové žily môžu viesť k rôznym komplikáciám, ako sú bolesti, opuchy a v niektorých prípadoch aj vážnejšie problémy. Včasná diagnostika a prevencia môžu pomôcť predísť týmto komplikáciám.

Presná diagnóza

Vďaka profesionálnemu vyšetreniu je možné odhaliť problém a stanoviť presnú diagnózu a rozsah problému. Práve to je dôležité pri určení tej správnej liečby.

Včasné určenie liečby

Čím skôr zistíte, že sa ochorenie kŕčových žíl týka aj vás, tým skôr je možné začať s vhodnou liečbou. Včasnou liečbou môžete predísť ďaleko vážnym zdravotným problémom. Zároveň pri vysokom štádiu varixov sa vykonávajú zložitejšie zákroky.

kŕčové žily

Podstúpte vyšetrenie kŕčových žíl v Blumental Clinic

Blumental Clinic patrí medzi špičkovú kliniku, ktorá sa špecializuje na odbornú liečbu ciev a kŕčových žíl. Využívame moderné technológie, minimálne invazívne procedúry a o vašu pohodu a zdravie sa postará špecializovaný tím odborníkov. Vďaka tejto kombinácii získate to najlepšie. Objednajte sa na vstupnú konzultáciu v novom roku, ktorú v súčasnosti môžete absolvovať úplne zadarmo. Využite akciu mesiaca a majte pekné a zdravé nohy bez kŕčových žíl.

Objednať sa na vstupnú konzultáciu